Nie czytam całej oferty. Kupuję od razu!

Użytkownicy się nie angażują?

Masz fanpage i ciągle się dziwisz, małej aktywności użytkowników?
Robisz konkursy i tylko łowcy nagród na niego przychodzą?
Twój wysiłek jest nie adekwatny do oczekiwań?

Bardzo dobrze to znam.

Fanpage któremu ucinane są zasięgi,
modlenie się choć o jeden merytoryczny komentarz,
czekanie na e-mail od osoby, która chciałaby skorzystać z płatnej pomocy.

O! to ostatnie to już w ogóle 8 tysięcznik nie do wejścia!

Ale któregoś razu odkryłem jak cenna jest relacja online.

Nie czekanie na sprzedaż z wywieszonym jęzorem .

Bez łapczywego  oczekiwania, ze ktoś  kliknie “kup teraz” ,

czy czekanie na aktywność, łapiąc innych na „łańcuszki” i  kolejne wymyślne jednorazowe metody.
 

Potrzeba ci elitarnej grupy

Potrzeba ci teamu, który pójdzie za Tobą w ogień, internetowej załogi Rudego 102 i Avengersów w jednym.

Potrzeba ci elitarnej zaangażowanej społeczności.

Potrzeba ci ludzi, którzy uwierzą, że warto za Tobą iść.

A w najgorszym wypadku nie oleją Twoich słów.

Historia prawdziwa

Od lat prowadziłem newsletter i blog kontaktując się z moimi czytelnikami.

Dosyć szybko założyłem również kanał na Youtube.

Facebook traktowałem po macoszemu. Widziałem jak bardzo trzeba się starać by fanpage działał prawidłowo.  Jednocześnie widziałem jak Mark Zuckerberg ogranicza zasięgi. Sprowadzając dobre wyniki do płatnych reklam.

Wtedy właśnie zacząłem odkrywać zamknięte grupy na facebooku. Relacje, które tworzą się w tym miejscu internetu, potrafią zrobić różnicę.

Dzięki grupie odkryłem z czasem, że to najlepsze miejsce do budowania relacji. Nie tyle zasięgów co właśnie relacji. Oczywiście każda dobrze prowadzona grupa to też zasięgi i polecanie innym. Aczkolwiek akcent kładziony jest na co innego.

Dzięki zaangażowaniu swoich sił w grupę doświadczyłem:

To grupa stała sie ważnym strategicznie miejscem na rozwój biznesu. Inne elementy jak blog, newsletter czy YT można było dopasować do całej strategii.

jedności w grupie

Mimo iż osoby na co dzień są swoja konkurencja to tutaj znalazło się miejsce na wzajemną pomoc.

świetnego feedbacku

Bez niepotrzebnych kurtuazji ale z merytorycznymi uwagami

Tworzenia się klientów

Miejsca, które jest jest “gotowe” by przyjąć ofertę na zakup Mojego produktu

Szybkości działania

prawie, że natychmiastowej odpowiedzi na pytania i szczerej chęci pomocy

Co zyskujesz kupując książkę?

Plan

 jak zaangażować społeczność online – metoda lejką

Inspirację

przykłady, wyjaśnienia  jak można tworzyć grupę

Ciekawe treści

Jak tworzyć content przydatny dla Twoich czytelników

Dowiedz się jak to zrobić?

Kilka biznes hacków, które możesz użyć w swoim modelu

Jak stworzyć produkt razem z klientem

Jak wyprodukować produkt razem ze swoim odbiorcom (technika design thinking)

Zyskasz zaufanie

 Zaczniesz budować swoją marke osobistą. Potrzebujesz ją by realizować swoje cele.

Sekret tworzenia zaangażowanych społeczności

Metoda lejka sprzedażowego jest powszechnie znanym pojęciem w marketingu. Ja wykorzystowałem jego podstawy do zbudowania dłuższego procesu komunikacyjnego z użytkownikami. Procesu, który daje efekty do uzyskania celu.

Świadomość

Co zrobić by zacząć być widoczny?

 Zainteresowanie 

Newralgiczny punkt lejka. Przenieś zainteresowanych do elitarnej grupy

Sympatia

 Metody i przykłady, jak być sobą i jednoczesnie zachecić tym innych

Zaufanie

Jakie czynniki rodzą zaufanie i autorytet. I jak je wprowadzać do grupy.

Produkt

Oferowanie czegolwiek ma sens jeśli wywołasz wcześniej pożądanie u klienta 

Sprzedaż

Pozwól im kupić, zamiast być natrętem. To możliwe.

Automatyzacja 

Sprawdź co można powielać i zobacz jakich narzędzi do tego użyć  

O mnie

Krzysztof Burzyński Autor książki

Od 15 lat węszę w biznesie.

Najpierw byłem menadżerem sieci sklepów zoologicznych, pózniej zostałem szkoleniowcem i doradcą w tej branży. (Co niewątpliwie odkryjesz w ksiażce, gdyż mam ciągoty do opowiadania o tej branży) 

Od 2012 roku prowadze blogi i komunikację w social media, testując różne formy docierania do klienta. Zarówno dla siebie jak i moich klientów.

Facebook, youtube, linkedin, blogi, newsletery … – każdy kryje w sobie potencjał komunikacyjny i sprzedażowy.

Napisałem kilka sympatycznych ksiażek: Jasna Strona Mocy, Praktyczny poradnik dla rekrutujacych, Jak skutecznie sprzedawac w sklepie zoologicznym,

Współtworzyłem zacną grę: Kandydaci – samoedukacyjna gra symulująca romowę rekrutacyjną

Wytworzyłem tyle  artykułów , filmów branżowych oraz video kursów,
że czasami zapominam o istnieniu niektórych

Członek stowarzyszenie SPARK: TEDxKoszalin i SPARKcampy – przezacne eventy robimy!

Mąż jednej żony i ojciec trójki wspaniałych nicponi.

15

lat doświadczenia w biznesie

9

lat nie wylogowywał się z netu

250 000

polubionych postów

Książka drukowana


„Pozwól im kupić” O budowaniu zaangazowanej społeczności online.  Stron 137, okładka miękka.

UWAGA – wysyłka tylko na terenie Polski

KUP TERAZ

37 zł

Książka drukowana+video kurs

Książka + dostęp online do video kursu.


  UWAGA – wysyłka tylko na terenie Polski
 (kurs online, bez ograniczeń terytorialnych)

137 zł

KUP TERAZ

Książka drukowana+video kurs+porady

Książka + dostęp online do video kursu.
UWAGA – wysyłka tylko na terenie Polski
 (kurs online, bez ograniczeń terytorialnych)

Indywidualne porady online: jak załozyć i prowadzic grupę na facebooku –  2 godziny. Termin do umówienia.

597 zł

KUP TERAZ